Logo’s en Websites

Een website is de belangrijkste informatiebron voor jouw klanten en daarmee een belangrijk onderdeel van je huisstijl. Daarom moet je website er tip-top uitzien en dezelfde uitstraling hebben als je logo, je visitekaartje en het andere drukwerk. Willeke Vrij Vormgeving zorgt dat de website past bij jouw logo en huisstijl en werkt daarbij samen met professionele webbouwers. Wil je hier meer over weten? Neem contact op met Willeke.

Coachreis.nl 

De Informatiemaatschappij in Amsterdam helpt organisaties complexe informatievraagstukken vorm te geven en meer waarde te geven aan (bedrijfs)informatie. Daardoor is De Informatiemaatschappij de spil, waar veel samen komt: informatie wordt ontvangen en gegeven, dit wordt gesymboliseerd door de bolletjes en boogjes in het logo. Het oranje bolletje staat voor De Informatiemaatschappij.

Als bedrijf in de financiële branche is Inter-MKB door Willeke Vrij Vormgeving voorzien van een logo met fris rode kleuren, naast het strengere zwart, voor een moderne uitstraling. De achtergrond van de website is een close-up foto van een telraam.

De restyling van de huisstijl van Astrid Zwetsloot omvatte het verzorgen van een andere, meer natuurlijke uitstraling. Gekozen werd voor de vriendelijke groene kleur, die is gebruikt in de achtergrond van de website en het drukwerk. Voor deze klant verzorgde Willeke Vrij Vormgeving ook de fotografie.

Het logo van Janny ter Meer uit Haarlem bestaat uit een geschreven letter om het persoonlijke karakter te benadrukken en een symbool opgebouwd uit geroteerde letters J. Janny werkt met innerlijk en met uiterlijk, vandaar dit zon-achtige symbool met uitstraling van binnen naar buiten. De kleur is de lievelingskleur van Janny en Willeke Vrij Vormgeving verwerkte de kleur in haar logo, drukwerk en website.